seisus kohustab

4.27.2007

garaažimüük ja selle tagajärjed

nädalavahetused on siin mõnusad.
esiteks käivad kõik välja söömas. teiseks saab ilusate ilmadega korraldada väljasõite.

eelmisel nädalavahetusel sättisime end ixelles'i ühte kohvikusse brunchile. kuni me lõpuks kohale seiklesime, olid teised suutnud juba tellimuse sisse anda ning nii pidime tükk aega teenindaja tähelepanu eest võitlema. pausi täitmiseks tutvustas üks vilunud kohalik meile ümbruskonna nähtavaid vaatamisväärsusi ning üks minu tähelepanu paeluvatest märksõnadest oli kahtlemata kombinatsioon "normaalne kingapood".

olles nimelt mõnda aega kohalikus kultuuriruumis ekselnud, olen oma kingavarustuse pärast juba päris murelikuks muutunud, sest suured kaubamajad pakuvad gigakräppi ning lisaks sellele võib louiza pealt leida muuseumpoode (kingapaar ca 500 EUR), mis on küll veetlevad aga mitte väga ostupalavikku põhjustavad.

ühesõnaga fokuseerisin pilgu ning suunasin ettenäidatud majale.
õnneks saan prantsuse keelest vähemalt sel määral aru, et tuvastada poodide tüüpe ja seega ei jäänud ma piinlikusttekitavalt kaua kõrvalasuvat kalapoodi (vms) imetlema vaid leidsin õige luugi üles. luuk aga meenutas äravahetamiseni omaaegseid taara vastuvõtu punkte. sildid luugi peal aga kuulutasid suuri brände väikeste hindadega. noh, elame, näeme!

peale edukat hommikusööki võtsime kohe suuna kingapoele ning sees ootasid meid kingamäed! asi nägi tõesti välja nagu garaažimüük koos kõikide nende üksteise otsa laotud kingakarpidega aga see, mis kingakarpide sees oli, avaldas sügavat muljet!
ägedaid brände täitsa tubade kaupa!
hankisin endale kohe kahed kingad ning maksin ntx "fabi'de" eest 1/3 hinnast, mida tallinna kaubamaja julgeb küsida.

panin needsamad fabi'd kohe londonisse jalga ning veetsin kaks päeva kolleegide vaimustusepilves. külmad britid jõudsid koguni selleni, et kui ma ühel hetkel ühe oma kingadest jalast poetasin, virutasid nad selle laua alt lihtsalt ära! ning siis silitasid/patsustasid seda.
ma olen nüüd väga kuum tsikk! nad heietasid minu kingadest ja sealt edasi nende juurde sobivatest sokikestest jne lihtsalt vahetpidamatult!
ristates minu uued glamuursed kingad ja minu eksootilise päritolu minu uue soenguga jõudsid kolleegid lõpptulemusena järeldusele, et ma näen välja täpselt nagu catherine denuve! ma ei saanud küll päris selgelt aru, kuidas see mõte nende peades arenes aga nüüd nad hüüavad mind catherine'ks ning eeldavad, et peaksin sellele reageerima. lõppotsusena teatas mu prantslasest kolleeg, et tema eestlasest tädi* näeb ka alati väga elegantne välja ja seega ärgu ma üleüldse vaielgu.
loodan, et see hullus käib mingi ajutise hälbe alla ja läheb neil järgmiseks korraks üle. aga mine tea, ma ei ole varem endale kingapoest uut identiteeti ostnud.

* üks teine pikem lugu

Sildid:

3 Comments:

  • At 30.04.07, 18:21, Blogger kitty said…

    ma ei saa mitte millestki aru. outsideri jaoks on su sissekanded teinekord ikka kole krüptilised:)

    "kuni me lõpuks kohale seiklesime, olid teised suutnud juba tellimuse sisse anda"

    kes on "me", kes on "teised"?

     
  • At 01.05.07, 02:11, Anonymous Anonüümne said…

    kus aadressil asub see nn huvitav kingapood

     
  • At 10.05.07, 00:07, Blogger seisus kohustab said…

    teised on kingapoele oluliselt lähemal elavad vilunud kohalikud. "meie" endiselt tuntud headuses ehk mina ja minu elukaaslased :)
    kingapoe aadress sigineb kohe, kui suudan selle liidi käest välja pressida.

     

Postita kommentaar

<< Home