seisus kohustab

4.23.2007

provokatsioon

mulle ei meeldi kui Inno & Irja avaldavad oma isiklikku kirjavahetust kõigile tutvumiseks.
kuna ei suutnud lugeda ühtegi avaldatud isiklikku kirja, mille nende ohvrid neile on saatnud, ei teagi nüüd öelda, kas olen ignorant või degenerant aga võõraste kirjade lugemine on jälk. sellest jälgim on nende teistele ettelugemine või -lugemiseks väljariputamine. kui see on viimane võimalus tõde jalule seada, peab olukord ikka väga nadi olema.
minu elu on õpetanud, et tõde sõltub vaataja positsioonist/paiknemisest olukorra suhtes. kuna mitte kunagi ei saa kaks inimest paikneda absoluutselt samas kohas, on iga inimese tõde pisut erinev. kindlasti on ka kolmandal I'l oma tõde. nii avalik kui sügavalt isiklik. igal juhul on ta rohkem vait.
samas, ise olin loll, et nende blogi uurimas käisin: minu arusaam blogidest on lihtsalt teistsugune ja kuna vahepeal oli poriloopimise teema suhteliselt tagaplaanil, tekkis lootus, et ehk hakkavad taltuma ja tuleb midagi asjalikku. nüüd on see viga korrigeeritud.
jään ootama, kas olen oma arvamuse tõttu kapipede, loll kohtunik, ajakirjanduse sabarakk või mõnda eksootilisemat sorti paaria. I&I ärge magage võimalust maha, siin on inimene, keda vihata!
PS omateada ei tunne neist isiklikult mitte kedagi ja kroonikat loen vaid hetkedel kui viibin ületöötamise vms tõttu ajutises kliinilises ajusurmas: lihtlausetega tekst kindlustab teadmise, et ma ei ole veel lugemisoskust kaotanud.