seisus kohustab

2.17.2007

külaline paralleelsest reaalsusest

mulle on üks sugulane lapsest saadik eeskujuks olnud oma tarkuse ja otsekohesusega. vist mitte parimad näitajad väikelinnas pere loomiseks aga vähemasti on ta mulle alati hullult sügava mulje jätnud ning seega ei ole ma vanapiiga s(t)aatust kunagi eriliseks õnnetuseks pidanud, pigem vastupidi.

aegajalt käib ta mul külas, mis on alati väga tore olnud aga viimane kord võttis sõbranna kaasa.
no ja siis läks lahti: pakkusin külalistele teed ja sinna kõrvale üht teist oma belgia šokolaadi kollektsioonist. sugulane näksis pool tükki ja proua vitsutas, kuni tundsin head meelt, et osad varud kappi varjule olid jäänud. igal juhul on meil sarnased kvaliteedistandardid, sest oma toodud šoksikarpi ei puudutatud mitte näpuotsagagi :)
kui sugulane parasjagu pesuruumis asjatas, hakkas külaline mööda maja triikima ja magamapanemist nõudma. näitasin ette, mida mul pakkuda oli. kõhklematult valis ta mugavama aseme ning lisaks nõudis, et teine ase "tema toast" välja kärutataks, sest muidu nad segavad teineteisel magamist(?) "vaese" sugulase ase tuli seetõttu muude alternatiivide puudumisel meisterdada elutuppa. juhatasin daami siis voodipesuni ja samal ajal kui mina sugulasele voodit meisterdasin, tabasin külalise sugulasele määratud tekki endale külje alla toppimas! mis ta arvas, et mul on tekivabrik kodus vä!!! ta ju nägi, kuidas ma oma varusid välja sikutasin ja seda, et sinna jäi pärast tühi koht.
taganesin kiiresti magamistuppa, et endale vähemalt magamisase ja tekk kindlustada, mille peale daam purjetas vannituppa ja veetis seal tunde. õnneks sauna soojapanekut ei nõutud.

kui ma varajasel hommikutunnil lõpuks pesuruumi pääsesin, kontrollisin paranoiliselt oma kreemide ja muu pesuvarustuse seisundit. muutust ei tuvastanud.
paistab, et lõppkokkuvõttes ei jäänud daam öömajaga siiski rahule, sest kui ma nad hommikul uksest välja lasin, ei tehtud mu'st rohkem välja kui ukselingist.

ma vist ei ole üldse enam harjunud endast erinevate inimestega ja leian varsti enda kohta sarnase sissekande. arvatavasti on tegemist täiesti tavalise daamiga ja tema meelest käitusin imelikult hoopis mina. ma isegi ei julge lubada, et katsun edaspidi endast erinevate inimestega hullult bondida, et tulevikus selliseid situatsioone oma kodus paremini taluda. mul ei ole mitte ühtegi etteheidet. lihtsalt veider oli.

Sildid: