seisus kohustab

1.13.2007

täitsa tagasi

kuna T brüsseliresidentsiga ära ei harjunud, tulime mõlemad koju tagasi.
tagasireis kulges koos meie uusima pereliikme A'ga. et saabusime tormihoiatuse realiseerumise ajal siis maabumiseprotsess just kõige sujuvam ei olnud. T, vilunud lennureisijana, ei liigutanud kulmukarvagi.

maabumisel sain lõpuks ometi demonstreerida T passi, mille tegemine oli T'le nii vaevarikas olnud ja mille vastu siiani keegi vähimatki huvi polnud ilmutanud. miks eesti tollitöötajad alati selliselt käituvad, nagu oleks mu nodi servast servani vähemalt kokat täis? kõige armutumad tollitöötajad kõigist euroopa lennujaamadest on just tallinnas. kindlasti oleks õelate plaanide teostamiseks atraktiivsemaid kohti?!
asutasin end oma kolme kotti ootama ning seetõttu oli A valmis abivalmilt nii T kui mu ühe koti võtma. võin vaid kujutleda teisel pool väravaid oodanud tegelaste näoilmeid.

koju tagasi jõudmine kutsus T'l esile lausa heldimusniuksatuse. tegin vist ikka õigesti, et teda brüsselisse meestekarja ei jätnud, kuigi ta hakkas just Š'ga harjuma.

2 Comments:

  • At 17.01.07, 11:07, Blogger Katu said…

    Mina tahan ka sòna vòtta Tallinna lennujaama tollitòòtajate teemal! Nàiteks kui ma Eestist lahkusin, vàitis yks tollitòòtaja, et mul pole lubatud vòtta kaasa Pòltsamaa Sinepit. Olla liiga suur kàsipagasi jaoks. Vaidlesin vastu, et 75 ml on legaalne kogus. Tema vaidles ka vastu. Sikutasime kumbki sinepituubi mòlemast otsast ja vaidlesime.Lòpuks yks teine tollitòòtaja sekkus. Halastas mulle ja ytles, et kui on vàhem kui 100 ml, siis tohib panna kyll sinepit kàsipagasisse. Sellepeale hakkas òelutseja mu kàsipagasis olevaid vedelikke yle lugema, et ega yle 1l pole. ònneks ei olnud yle 1l, vist muidu oleks sinepi konfiskeerinud! Ilmselge tagakiusamine!

     
  • At 17.01.07, 21:39, Blogger seisus kohustab said…

    ükskord kui ma kõikidest tallinna lennujaama läbimisega seotud hingelistest traumadest paranen kirjutan nende töökast kollektiivist pikemalt. huvitav, kui meie tähelepanekud cc-na nende tööandjale postitada, ehk saavad preemiat ja leebuvad?

     

Postita kommentaar

<< Home