seisus kohustab

12.17.2006

kulinaarsed vestlused

sattusin eile pisut ülevoolavas meeleolus ühte meelelahutusasutusse. õhtu oli meeleolukas ning arenes hoogsalt.

manöövrite käigus kohtusin kahe oraalse fiksatsiooniga daamiga, kelle närimisvajadus vajas kohest rahuldamist. seega nuiasid nad kõikidelt nätsu. mõnelt vist juba korduvalt. minul nätsu täitsa oli. kui ma oleks pisut vähem naine olnud, oleksin vist sealsamas paigas võinud täide viia mitmete meeste eluunistuse. õnneks oli üks daamidest kogu sündmuse jooksul enesekergendamisega hõivatud, muidu oleks ta vist koos poti ja uksega mulle kaela karanud :) hea, et sain inimestele sellist rõõmu pakkuda.

mõni tund hiljem oli mul vaja tülikast kaasajalutajast vabaneda. haarasin arhiivist esimese kättejuhtunud kande teema alt "hõivatud" ja selle tulemusena sai noormees teada, et pean kiirelt koju tõttama, et oma abikaasale kohupiimakooki valmistada :))) kohupiimakooki! kell 4.30 AM! ja ta uskus mind ning patsutas mulle kaasatundvalt õlale!
arvan, et oma järgmise karjäärina võin vabalt valida nii poliitiku kui näitleja oma: minu rolli sisseelamine ja hingestatud ettekanne teeks ita everigi kadedaks suvalisest poliitikust rääkimata.