seisus kohustab

1.16.2007

minu kirev voodielu

nädalavahetuse veedan koos T'ga voodis.
bliss
T magab nüüd püsivalt teki all ja tihedasti vastu mind litsutuna. seetõttu pean iga kord end liigutades temast pisut eemale nihkuma kui ei taha end talle peale veeretada. selle tulemusena ärkan igal hommikul voodi teises servas jalg üle ääre :)

eile öösel nägin aga hoopis pikka ja põhjalikku unenägu ühest klassivennast. me ei suhelnud temaga kooliajalgi eriti. et mitte öelda, et me vist üldse ei suhelnud. tavaliselt kui ma kedagi ammust tuttavat unes näen, juhtun ta'ga päriselus peatselt kokku. kuna ma pole kindel, et ma ta äragi tunneks ehk me siis tegelikult juba kohtusime täna?

viimasel ajal on mul unenägudes rohkesti tegemist ka kaunite romantiliste saartega ja hulga unenäoliselt (üllatus, eks?) kaunilt hõljuvate hobustega. hobustega?
wtf?

Sildid: ,