seisus kohustab

3.04.2007

lahkumispidu

seadsin pidustused kalendrisse pisut enne seda, kui mu mehed mulle järele tulevad. noh, et ei peaks kaks korda põrandaid pesema.
programmis olid liigsöömine, sõbrataride saunatamine, hilbujaotus ning ööklubi. saime kõigega ca 5 tunni jooksul hakkama, mis näitab, et mul on väga töökad sõbratarid.
kuna olen minevikus üle elanud siintooduga sarnaseid varaloovutamisintsidente, mis järgmisel hetkel kellegi äriprojekti sisendiks muutusid, otsustasin sel korral oma liigseid kehakatteid mitte kirikusse ega taaskasutusse tirida vaid korraldada headele sõbrataridele vahetuspeo. mitte, et ma arvaks, et nad ise ei jaksa endale kapitäite viisi trääni koju hankida vaid pigem sellepärast, et osad asjad olid ju täitsa alakasutatud ning kuna mul endal oli neist villand, siis miks mitte nautida andmisrõõmu. õnneks läkski kõik kaubaks ning riidelaadungist jäi alles vaid üks õnnetu pluus (no ta oli ka masendavalt hiirhall, eksole) ja villane talvekampsun.
loodan, et rõõm oli mõlemapoolne.
tips and tricks sarnaste ürituste korraldamisel: statistikalembid võiks hilbud eelnevalt üle lugeda ning õiglase jaotuse taotlejad võiks asjade ühtlase jaotumise huvides kõik sõbrannad korraga saagi kallale lasta.

peale viiendat tundi algas vabakava ööklubis, mille käigus igaüks huvidele vastava spordiala valis: kes tantsis, kes jõi, kes flirtis. võimekamad tegid kõike korraga.

hakatuseks tutvusin meeskodanikuga, kellega arutasime kaubandusküsimusi. tema oleks meelsasti pakunud seksuaalkogemuste vahetamise kaupa aga mul ei olnud paraku ühtegi ära anda. märgates meie kimbatust asus üks sõbratar meeskodanikuga tarneklauslite üle arutlema. kuna selgus, et mõlemad on pigem müügi peal väljas, tegi sõbratar meeskodanikule ettepaneku tasaarvelduseks: saaks mõlemad tasuta! mingil hetkel jäi see ettevõtmine sõbratari tähelepanu hälbimise tõttu vist soiku.

vahepeal juhendas teine sõbratar minu poole järgmist saaklooma, kinnitades hingestatult, et mina olengi gerli(?) noormehe eksiarvamuse süvendamiseks toetasin bluffi kogu veenmisjõuga isegi siis kui noormees mind grupijuhiks tituleeris. selle eest premeeriti mind meetriste valgete rooside kimbuga ja pasunahelidega. kahju kohe sellest päris-gerlist!

üks sõbratar oli peamiselt hõivatud oma valimisplatvormi tutvustamisega (järgmisel päeval toimusid valimised) igale tüütajale, ning see oli väga pädev relv, kuna ei klappinud enamuse meeskodanike arusaamisega kudrutamisest. usun, et nad oleks meelsasti sõbratarile oma hoopis teistsuguseid "platvorme" tutvustanud.
olen sarnase tõrjetehnika suur austaja ning väsitava kandidaadi puhul kontrollin kohe ntx tema auastet. kui kontrollküsimus* ei tööta, heietan pikki lugusid oma isikliku militaarse väljaõppe pagasist. mõjub nagu pühitsetud vesi saatanale. eriti juhul kui tegemist on riigikaitsepõlguriga, kelle ainuke militaarne manööver on olnud ajateenistusest kõrvale hiilimine, mille üle kuni minuga kohtumiseni uhkustki tuntud.

pidustustelt lahkumisel saatis meid telefoniga suhet arendava temperamentse tütarlapse sensuaalne armuhüüd: v***u, t**a, ma ei vannu, r**sk!

*kontrollküsimus on vajalik kuna mainitud tehnika administreerimisel võib esineda retrograadset efekti kandidaatide puhul, kel asja vastu huvi või (soov saada) minu auastmest kõrgem auaste :)