seisus kohustab

4.24.2007

kultuuriprogramm jätkub...

sain täna hakkama kaelamurdva julgustükiga: lubasin endale kallale meeskodaniku, kellest ma potentsiaalselt sõnagi aru ei saanud. meeskodaniku nimi on yves ja ta on glamuurne juuksur glamuurses salongis louiza peal, mis on ka üks glamuurne koht vähemalt hinnakujunduse mõttes.
hakatuseks mind igal juhul yvesi juurde ei lastudki vaid viidi keldrikorrusele ühe teise kauni poisslapse juurde värvimisele. see oli uskumatult pikk protseduur ning lõppes sellega, et mind pandi ühestükkis oma udukuivade juustega maski ja niiske teki alla. s.o peadpidi kraanikaussi siis. belglastele iseloomulikult kestis iga protseduur, mille kohta öeldi "kaks minutit" vähemalt 12 minutit ning seetõttu kestis ainuüksi värvimuutmine (koos teki all lebamisega) 70 minutit. lugesin selle aja peale läbi mitu huvitavat prantsusekeelset artiklit, sest mul lihtsalt oli piisavalt aega iga tundmatu sõna juures muigutada ning tuvastada, mida see antud kontekstis tähendada võiks.

siis talutati mind kõrgematesse juuksehoolduskunsti sfääridesse (s.o viidi trepist üles) ehk yves'i juurde. tegelikult suutis ta end inglise keeles täitsa rahuldavalt väljendada ning seega saime kenasti jutule. vähemalt seni kuni ta kuulis, et tahan sama asja, mis mul juba on. selle peale muutus ta niiiiii õnnetuks, et tegin esmakordselt elus juuksurile järeleandmise ja lubasin pisut salke sisse lõigata. noh, lubati ju et nüüd tuleb sexy jne kõik otse minu pähe! yves läks kohe reipamaks ning kamandas mu seepeale hoopis püsti(!) uskuge või mitte aga pool lõikust toimuski püstiasendis! noh, eks ma olin ta'st üle 10 cm pikem ka aga siiski - püsti?
hiljem, kui salkudeks läks, lasti ikka istuda ka ning siis jagas yves väga harivat informatsiooni, kuidas ma oma uuendatud karvkatet brüsseli karmides tingimustes (überkuiv vesi ja kräpp kliima) ja edaspidi hooldama peaksin. kohati oli küll tunda, et kasvatati metslasest eurooplast aga ega tema ei pidanud teadma, et ma juuksesätitamise vastu erilist huvi ei tunne.

igal juhul jäin lõpptulemusega vähemalt esialgu väga rahule aga eks karm tõde selgub peale esimest pesukorda.

Sildid: ,