seisus kohustab

7.04.2007

laborihiir

kontoris levivate kuulduste kohaselt olen pärit austraaliast. inimesed on hakanud mind koridoris tervitama ning vähemalt mu kodukorrusel juba sujuvalt inglise keeles. kuna mina neid inimesi ei tea, saab see tähendada vaid seda, et olen kõneaineks.

pikantse detailina kasutavad kõik mu eesnime perenimena ja vastupidi. selle tulemusena saan kogu oma posti eesnimele a la vanaemale. maale. isegi mu sisemine postkast, mille ma tänu kellegi juhuslikule vihjele koridori pealt lõpuks avastan, on nimetatud eesnime järgi.

üleüldse olen juba 2 nädalat saanud kirju emailiaadressile, millele olemasolust kuulen juhuslikult ühe kolleegi käest, kes mult pahaselt küsima tuleb, et miks ma ta kirjadele ei vasta.
deduktiivsete järelduste ja detektiivitöö tulemusena leian arvuti, mis mulle pühendatuna juba nädalaid kusagil kontorinurgas pikutab. Arvuti esmakordsel avamisel leiangi kadunud mailikonto ja sellelt maili, millega mind informeeritakse minu uue kasutajakonto loomisest sellessesamasse arvutisse ja ühtlasi selle arvuti töökorda saamisest ja geograafilisest asukohast. milline tohutu konspiratsioon ja virtuooslik omaenese jälgede peitmine!

lisaks on mailboks tulvil otse mulle suunatud hollandikeelsetest kirjadest.
kirjad riidlevad minuga, et ma ei ole teinud asju, millest ma kuulnudki ei ole, sest nende kohta ei ole mulle isegi maili saadetud. kui ma siis "tegemata" asju toimetama tõttan, selgub, et ma ei oleks neid teha saanudki, sest mingid kontod on avamata ja mind palutakse viisakalt neid asju rohkem enam mitte teha.

õhtul vaatan lohutuseks creature comforts osa, kus laborihiired oma motivatsioonist ning töökeskkonnast pajatavad.

Sildid: ,