seisus kohustab

7.23.2007

ka mina oskan

peale tööpäevale ja pakkimisele järgnenud kolmekümnetunnist autoreisi brüsselist tallinnasse olen vaevu elus. juba saksamaa kiirteedel veel suhteliselt selge peaga karjatan treilerile upitatud tanki nähes nii nagu oleks vastav sõiduriist omal jõul kiirteed mõõtmas. tuhat kilomeetrit hiljem kipub mu redbullist surematuks joonud kaaslane leedus emudega kohtuma.
tallinna piirile jõudes hakkab mul magamatusest füüsiliselt valus ja kell 6 hommikul koju jõudes ei jaksa isegi ärrituda selle peale, et KK ootab mingit tervitust ning valgun voodisse. viie tunni pärast pean end pädevaks hommikust sööma.
hah!

esimesena päheturgatanud keskmiselt glamuurses söögikohas kohtun koheselt ka suitsetamise ärakeelamise kõrvalnähuga: meie kõrvallauda laekub selline higihais, et võtab mu magamatusest punastest silmadest vee välja. ei-ei, ma ei ole suitsetamise keelamise vastu ühelgi juhul! nüüd tuleb lihtsalt eurofondidest hügieeniprojekti jaoks raha taotleda ja tasuta seepe ja jaladeodorante jagama hakata.
kolin kolinaga teise lauda.

tegelikult oleks minu selle päeva tibatilluke kannatuse määr pidanud siinkohal juba pimedale ja kurdilegi silma/kõrva torkama. miskipärast otsustame siiski ka virukeskusse asjatama minna. saame uskumatult soodsa parkimiskoha otse raamatupoe ukse kõrval, kus tavaliselt ainult väga ägedad autod seisavad. üks lamborghini on hetkel ka kohal. peale kiiremat ringi virukeskusest lahkudes märkan, et kahele poole meie autot on tekkinud triibulised parkimist takistavad koonused.
parkimise eest tasumisel jõuan ärrituda sealsamas putka kõrval tossava parkimismoori peale, sest ta ähib oma vingu mulle otse näkku.
usaldan juhtimise KKle ning viimasel hetkel meenuvad mulle need neetud koonused otse kahel pool meie autot, mille vahelt välja pääsemiseks oleks pidanud väga otse välja tagurdama. hüüatan, kuid juba ongi hilja ning KK on ühele koonusele pihta saanud. kohe kargab ligi äratossanud parkimismoor ja kukub tänitama.
täitsa vale päev, tädi!!!
kui ma üritan kasvava ärritusega teda tõrjuda või uurida, mis puhul tal need koonused otse meie autost välja kasvavad, jääb tal õigust ülegi: tema oli korraldus! ma seda korraldust selle lamborghini näol seal seismas tõesti nägin ka. ja teisigi ägedamaid mb-sid/bmw-sid korraldab seal aegajalt. iial ei ole nendel paaril kohal näha olnud mõnda päevinäinud või muidu vähemglamuursemat sõiduvahendit.

kuna tädist kasu ei paista tõusvat ja tänitamine ei tundu lõppevat, hindan kiirelt olukorda ja käratan tädile: kas te töötate siin kaagutajana või?
tädi kõõksatab vait ja kaob parkla tagumisemasse nurka, kust ta kaela pikaks ajades olukorrast üritab ülevaadet saada. vähemasti saame nüüd eesmärgistatumalt tegutseda ja neetud koonuse lõpuks rattakoopast välja.

kui KK tädile koonust pakkuma läheb, tahaks tädi ilmselgelt pigem plehku panna.
kas mõni virukeskuse parkimiskorraldusega kursis olev isik saaks nüüd mind valgustada, mis imekorraldused võimaldavad kolmanda korruse raamatupoe sissepääsu juures parkida ainult väga ägedate autodega.
ja kuna mul endalgi täitsa ok auto, kas mina saaksin ka sellise korralduse sisse anda ja mis see maksab?

igal juhul olen korralikult mürtsu teinud, sest hiljem saan itaaliast sms-i, milles küsitakse, et mis skandaale ma virukeskuses korraldamas käin.

Sildid:

1 Comments:

  • At 26.07.07, 12:24, Blogger Katu said…

    haa! mu òde hàngis otse su taga (oma nooblisse autosse varjunult) :)

     

Postita kommentaar

<< Home