seisus kohustab

8.19.2007

7 vähetuntud fakti

kitty korralduse kohaselt

1. olen mõlemakäeline. tegelikult olen vist siiski ükskõik-kumma-käeline, sest uue tegevusega esmakordselt kohtudes lihtsalt valin, kumma käega seda edaspidi tegema hakkan ning nii ta lähebki: kirjutamine vasakuga, squash paremaga, bowling vasakuga, kääridega lõikamine paremaga, vehklemine vasakuga, laskmine paremaga. vahel on lihtsat nii, et ei taha õpetajat segadusse ajada ja teatan leplikult, et no ma proovin siis paremaga. mõnikord hiljem õpin siiski ümber. kui pean uut oskust ise õppima, kasuan reeglina mõlemat kätt ntx ripsmete värvimisel.

2. kuni 21. eluaastani oleksin võinud taotleda sünnijärgset brasiilia kodakondsust, kuna mu ema on seal sündinud. ei viitsinud asjaajamise peale isegi mõelda mitte ja mis ma selle minu jaoks tundmatu maa kodakondsusega pealegi oleks hakanud.

3. loomadest kardan peamiselt vaid lehmi, sest minu meelest on ohtlik viibida kellegi läheduses, kes on sinust palju suurem, sarvedega ja mitte eriti nutikas (nb! ma räägin lehmadest praegu! aga ega ma tegelt ka teistest sarvekandjatest suuremat ei pea). muid loomi nagu eriti ei karda. jalgujäänud roomajate suhes olen mõõdukalt ettevaatlik. vähemasti ei teinud ma teist nägugi kui meesstrippar mulle kunagi ammu oma mao sülle poetas. sisisesin ainult vaikselt, et korista oma jälkus, muidu kägistan ära. madu vist tundis omasuguse ära ja lesis üsna vagusi :)

4. oskan täiesti pädevalt heegeldada, kududa ja vajadusel kasvõi tikkida. olen neid kõiki kasutanud küll pigem teraapilistel eesmärkidel kui praktilisest vajadusest.

5. ma ei tee süüa. mitte et ma ei oskaks. kui vahel komistan, siis tuleb välja küll aga kuna olen elatunud ca aasta aega lapsetoetusest, oskan teha 11 rooga kaerahelvestest ning kõike, mida saab teha kartulitega/kartulitest. tulemusena lõpetasin igasuguse toiduvalmistamise ja kartuleid ei söö.

6. vanuses 15-16 oli mul fantoompeika. kutil oli igasugu omadusi, kuid vaid üks nendest oli oluline. et mitte öelda kogu tema ebamaise eksistentsi alus ja põhjus: tema olemasolu aitas mul pääseda pidudele, kuhu vanemad mind ilma temata ilmaski lubanud poleks :)

7. ma näen ühe silmaga palju halvemini kui teisega. millegipärast on nii juhtunud, et mul on palju häid tuttavaid ja sõpru, kellel on sama eriomadus.
minu autojuhiluba ei viita minu nõrgale nägemisele aga mitte kriipsugagi, sest silmaarstil oli vist raju esmaspäev, kui ma tema juurde sattusin ning nii kraaksus ta oma laua tagant minu poole vaatamata, et katke üks silm kinni. noh, mina siis katsin parema, sest ega ma kohe ei tahtnud talle ka ju öelda, milline kana ma sellest silmast olen. ja vasaku silmaga nägin tol ajal veel kõike. siis käskis pohmas arst, et: nüüd katke parem silm kinni. ja mina lihtsalt täitsin korraldust ja panin uuesti parema silma kinni, sest ma olin noor tüdruk alles siis ja ei tahtnud pahura arstionuga seletama hakata, et nüüd läks miskit valesti. ja nii juhtuski, et ma sain nägijaks. ja siis kui nüüd uute lubade jaoks oli tõendit vaja esitada, otsustas saatus oma etteastet korrata ja nii printis arst alguses tühja vormi välja et mulle näidata, et kõik minu andmed on seal õigesti peal. ja pärast läks tal sassi ja seega lõi ta täidetud tõendi asemel sellele tühjale tõendile pitsati alla. noh ja mina ka ei vaadanud enne kui dokumendid ark'i andsin. ja siis ma lihtsalt ei viitsinud selle tõendiga uuesti jooksma hakata, sest eelmised load kehtisid veel vaid nädal aega. aga tegelikult ma mitte kunagi ilma läätsede/prillideta ei sõida ja seega ma väga ei muretse, et see lubade pealt välja ei paista.

Sildid:

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home