seisus kohustab

9.04.2006

teie iseloom ei huvita mitte kedagi

trikk on selles, et igal inimesel on õigus oma arvamusele.
mõnel on õigus isegi teemaarendusele.
oma paha tuju ja isklikud ebaõnnestumised kannatab välja elada ühiskondlikult võimalikult vähedestruktiivselt. võib ntx koristada või sportida, kasvatada lilli, osta prügikasti!

muutun üha sallimatumaks inimeste suhtes, kelle jaoks diskussiooni võti on kõvenevas hääletoonis, teistest ülerääkimises ning vastuvaidlematutes väidetes. kahju! võibolla on neil vahel isegi õigus või ehk hoopis midagi asjalikku öelda aga ma ei saa seda kunagi teada, kui selgitavate meetodite hulka kuulub minu ärakuulamise asendamine agressiooniga minu vastu.

olen üritanud sallivust kasvatada ja rünnakut taluda. tagantjärele olen aga avastanud, et meelde ei jäänud ikka muud kui emotsioon. seega mahavisatud kisa ja raev.

Sildid: ,