seisus kohustab

7.20.2006

asjaajamisest suvises pealinnas

olen teatud isikliku elu muudatuste genereerimiseks pidanud viimasel ajal oluliselt rohkem suhtlema erinevate riigiasutustega. üldiselt on läinud päris kenasti ja suhteliselt väheste vintsutustega. olen hetkel suisa segaduses, et kas saatus ise on otsustanud mind hellitada või on monsterametnike kontsentratsioon vähenenud või oskan valida ainult meeldivaid riigiasutusi.

mineviku targad on küll hoiatanud liigvarajase ja -lärmaka hõiskamisega tagasi hoida seetõttu hoidun joovastusest ja säilitan kainet mõistust.

olen meeldivalt üllatunud ka kaubandusvõrgu üle: lahendada vähem kui kolme päevaga väga keerukas riietumisprobleem ning nautida seejuures äärmiselt tähelepanelikku teenindust, oli minu jaoks pisut ootamatu. teatud skepsist säilitades tuleb tunnistada, et suure osa tähelepanust napsas eeldatavasti kalli kaubamärgi ostukott, mis minu hooletus käes kõlkus, kuna sellised kotikesed stimuleerivad müügipersonali teenindusvalmidust lausa uskumatul moel :D
mind lausa professionaalselt huvitab, kuidas neid selle jaoks koolitatakse.

Sildid: