seisus kohustab

6.28.2006

sport - naise tervise ja ilu pant

surfamisega tutvumise võib ka nüüd tehtud asjade nimekirja kanda. eriti intiimselt tutvusid omavahel minu põsk ning mast. surfamise kui tegevuse võib aga lugeda täitsa haaravaks ning sportlikuks, täiel määral ingoreerides kodus lendu lastud kommentaare laudauksega liugu laskmisest.
olen ka edaspidi kogenud treenerite käeharjutusteks saadaval, kuigi jään alati heldinult esimest õpetajat meenutama :)

sel aastal olen uute aladena tutvunud järgmiste sportlike aktiviteetidega:
1. squash;
2. tennis;
3. murdmaasuusatamine;
4. surfamine;
5. (no pigem küll taaskohtumisena aga siiski) laskeoskustest

saavutustena läheb kahjuks kirja vaid 19 (16?) koht reservohvitseride talvepäevade laskmis- ja suusavõistlusest (ei, see ei ole laskesuusatamine)

sissekande pealkirja autor vääriks aga ihunuhtlust desinformatsiooni levitamise eest rahvamassides: olen sel aastal kaotanud 40% küüntest, elanud üle tõsiseid marrastusi ning achilleuse venitusi/nihestusi, meniskirebestuse jne ning nüüd ka lähikohtumise mastiga - mul ei ole kunagi olnud tervist laostavamat hobi (rahakotist räägime üks teine kord)

Sildid: