seisus kohustab

9.28.2006

Seeneaeg

tavamõistele vastavaid kingi on väga vähe näha. peaaegu et jälitan ühte silmatorkavalt ilusate kingadega noort daami. võtan vastu otsuse, et ta on idaeurooplane (lisaks kingadele ka kvaliteetsed, korrektsed riided ning make up). mitte mingit muud alust sellele hinnangule mul pakkuda ei ole.

iga endast lugupidav belgia daam kannab vähemalt põlviniulatuvaid saapaid. ignoreerides 31 kraadist kuumust, mis ründab nii valusalt, et teksad jalas sulavad.

need kellel saapaid pole, peavad plätudega käima. ja kui belgia daam oma saabastatud jalakesed päevavalgele päästab, saan aru, miks saapaid vaja on: küüneseen ründab ohjeldamatult vähemalt pooli paljastatud varbaid, mis minu lähedusse satuvad (kuna olen varbafriik, jälgin kogu aeg, mis minu läheduses jalutab). siin on nad sügavasti seenenäritud ning see, mis puravikest alles jäänud, on võimatult kirka küünelakiga kaunistatud. võigas.

kohalik tegelane küsib mu käest teed! turistid ründavad mind kohaliku pähe lausa pidevalt. mida ütleb see minu enda riietumisstiili kohta belgia kuningriigi pealinnas?

Sildid: