seisus kohustab

7.09.2008

Blondi seiklused vol 2

Olin juba ammu lubanud sõbratarile Londonist ägedad teksad tuua. Lõpuks võtsin kätte ja käisingi vajalikus poes ära. Loomulikult jäi näppu ka paar teksasid endale ja brändi uduäge signatuurlõhn.
Kuna Londonis on parajasti allahindlused käimas uitasin ostlemisjoovastuses mööda Bond Streeti edasi, tiksudes ühest poest sisse, teisest välja.
Jõudsin paradiisi eeskotta aka Jimmy Choo kingapoodi. Unelesin riiulite vahel ja pidasin endamisi aru, milliseid kingi proovima asuda. Valisingi ühed välja. Kinga haarates, tajusin järsku, et hoolimata kaasaskõõluvast kohvrist, on liigutused kuidagi vabad.
Kiire olukorraülevaade andis teada, et kaubakott kahe paari teksaste ja lõhnaõliga oli läin’d mis läin’d. Mis imenipp see nüüd on? Olin selle ju hoolikalt käevangu riputanud!
Taipasin, et olen koti koos ostudega mõnda nendest paljudest poodidest maha unustanud, kus ma hõljumas käisin. Momentaalselt oli uimasus lahtunud ning lendasin glamuursest JC poest välja kui pudrukuul. Sööstsin kohvrikummide vilinal ja liikluskorraldust eirates tagasi suunda, kust olin just saabunud, peas kalkulaator rehkendamas, kui mitmest uuest hilbust ja kui pikaks ajaks ma selle majandusliku põntsu tõttu nüüd ilma jääma pean. Tormasin poodi, kust lahkusin arvatavalt 30 minutit tagasi ja sööstsin turvamehe juurde oma muret kurtma. Meeskodanik ilmutas imekiiret reaktsiooni, tõstis kõikide turvameeste seas häire ning asus mind intervjueerima minu poes liikumise trajektoori tuvastamiseks. Selle käigus kangastuski mulle pilt, kuis ühe allahinnatud kingariiuli juures rihmikuid jalga venitades ostukoti maha toetasin. Kiirustasime nurga taha ning kanäe: mu kott ootas endiselt korralikult kingariiuli kõrval!
Häire lõppes, turvamehed kaotasid hasartse ilme ning võtsid tuttavliku poosi. Üks neist teatas mulle: you don’t know how lucky you are!
Believe me - I do!

Nädal hiljem näen Selfridges daami, kes on meeltesegaduses oma käekoti ja ostud hetkeks silmist lasknud, et müüjaga kinganumbrit täpsustada. Nii kott kui ostud on kadunud kui tina tuhka ning müüjad tuhnivad koos proua ja tema kaaslasega tagajärjetult mööda poodi ringi. Astun õlgu võdistades edasi ja saadan saatusele südamliku tänuavalduse.

Sildid: ,