seisus kohustab

2.25.2008

inimesed meie ümber vol 2

mul on uus sõbratar. vähemalt sõpruses me omavahel kokku leppisime.
töö kaudu teadsin teda varemgi aga kuumaks läks alles nüüd. alustasime suhet sellega, et lahkasime ühise õhtusöögi käigus kõik tema suheteprobleemid läbi. põhjalikult. nendega valmis, võtsime järgmise teema, milleks oli peapesu selle eest, et olen liiga otsekohene. iseloomustava näitena toodi minu suhteliselt kehtestav email teemal: "maksa ükskord oma IPod kinni, mille ma sulle NYst ostsin, rsk!".*
imetlesin sujuvat üleminekut, hingasin rahulikult ja mõtlesin Hofstedele.

sõpruse loomise käigus olime jõudnud tagasi hotelli ja kuna ta mujal suitsetada ei tohtinud, siis pühendasime oma jäägitu tähelepanu jäänused tema suitsetajatoa minibaarile. varsti saavutas mu uue padruuga joove järgmise taseme ja ta hakkas kodusel moel riideid seljast loopima. esialgu võttis päris sõnatuks arvestades, et muude riikide kodanikud reeglina ei ole alastuse suhtes nii liberaalsed kui meie või soomlased või austerlased oma saunakommetega, kuid mõningase järelemõtlemise peale otsustasin seda võtta kui müüride langemist :)
lõpetasime kallistustega.
selle aja peale olin saanud sissevaate flaamide perekonnapildile. pikemalt mõtlesin järgmiste asjaolude üle:
  • kas teie ootaksite, et teie vanemad tasuks teie järjekordse akadeemilise kraadi omandamise eest, arvestades, et nad on teid ühel alal (ntx majandus) juba magistrikraadini koolitanud ja see uus ala, millele te tulite ntx 29. eluaastal on ntx veterinaaria?
  • kas teie vanemad tunnevad kohustust/peavad loomulikuks teha finantsilisi annetusi teie teises riigis asuva korteri sisustamiseks kui te olete ntx 33 ja lahutatud ja hiljuti oma koduriigis oleva maja maha müünud?
  • kui teie ema ja kasuisa ntx lahutaks, kas oleks ootuspärane, et teie kasuisa nõuaks teie lapsendamist (teie vanus endiselt 33 ja perekonnaseis lahutatud), sest ta tahab, et teie ja teie õed-vennad päriksid tema vara kui temaga midagi juhtub?
  • kas endine kasuisa/värske isa oleks väga solvunud, kui tööandja ei suudaks piisavalt kiiresti muuta teie perekonnanime, et teie emaili aadress sisaldaks ka värskelt lapsendanud isa nime? arvestades, et ta kasuisa karjäär algas, kui olite 15?
eestis me kakleme perekonnaõiguse pärast, et pärisisad ei peaks sentigi oma lastele "raiskama".
tuletage mulle meelde, miks ma peaksin selliste väärtustega riigis elada ja lapsi saada/kasvatada tahtma?

järgmine õhtu jätkasime sealt, kus eelmine kord pooleli jäi ehk siis alkoholi manustamisest. tegelikult juhtub nii iga kord kui kohtume.
nüüd ootab ta mind oma uude koju nädalavahetuseks külla. ootan huviga, sest see kultuuriekskursioon on siiani olnud väga huvipakkuv nii oma detailsuses kui ka erilisuses.
tea, kas peaksin kohe peale seda endale maksapuhastuskuuri broneerima?

*minu email, mis oligi väga kehtestavana mõeldud, järgnes kuuenädalasele viisakale ootamisele, et ehk inimesele ikka meenub ning sellele järgnenud mitmele pehmele järelpärimisele ja kaudsele vihjele, millele sain vastuseks vältivaid emaile stiilis: "kui kunagi veel näeme, siis teisiti on kõik!" (loe: kui ükskord Londonis kohtume, siis ta võib olla maksab selle mulle tagasi. kui ei, siis järgmine kord).

Sildid: