seisus kohustab

2.15.2009

Kommunikatsioonigeenius

a) Arutleme sõbrataridega meilide vahendusel MR raamatu teemal. Mingil hetkel teatab üks nendest, et ta oli ka 10 min selle raamatu omanik enne kui suutis selle ringlusse tagasi lasta ja viru keskusse ära kaotada. Ja mida teen mina? Selle asemel, et teatada, et ma saaks teda eeldatavasti selles mures aidata, sest mul on neid raamatuid juhtumisi koguni 2 tk sattunud, jahvatan edasi teemal, et loodetavasti leidis selle raamatu ikka mõni kirjandushuviline keeleoskaja.
b) Kolleeg käis juuksuris. Üle päris pika aja (tal oli ca 10 cm halli punase värvi alt välja kasvanud). Nädalaid üritasin talle öelda, et tema uus soeng sobib talle hästi. Arvake, kas sain hakkama? Isegi arvestades, et käime sisuliselt iga päev koos söömas? Aga kas ma kaotasin tasakaalu ja haarasin kohvimasinast, kui ta mulle oma üleni hallide kiharate kõrvale teatas, et ta vaid 38? Jah, seda küll. Koguni nii, et ta pidi mind toetama.
c) Sõbratar saadab surfipildi. Päris ägeda eksole. Ja mina vaatlen, et oi kui proff ta seal peal tundub! Alles siis kui teine sõbrtar selle ära märgib, suudan ka oma mõtte ajust verbaalseks kommunikatsiooniks sünteesida. Surfajast sõbratar aga tunneb oma publikut hästi, sest miks muidu ta igaks juhuks juba ette vabandama tõttab, et tal sellised vähem-ägedad surfiriided selga juhtusid. No tõesti ei pannud tähele. Seega ei olnud neil riietel häda midagi. J
d) Peale nädalast puhkust koju naastes, seisab maja oma koha peal ja isegi Š võtab pikema palumise peale jala alla, et meile tervituseks vastu tulla. Ütlesin midagi? Kahtlemata! Seda, et kassi kemps on koristamata!
Jne jne jne

Kui palju orignaalseid mõtteid, uusi soenguid või julgeid tegusid ma lasen lihtsalt lihtsalt endast mööda voolata?! Ja üldsegi mitte selle pärast, et ma antud teost/mõttest/uuendusest jne lugu ei pea. Ka mitte selle pärast, et ma ei pannud seda tähele. Arvatavasti panin. St mingil sõnatul metatasandil. Ja kui juba sel tasandil sai selgeks, et kõik on harmooniline ja ei vaja kohendamist/korraldamist, siis simulatsiooni ei ole ja kogu tagasiside lihtsalt sõnadeni ei jõuagi! Tõeline eestlane: no feedback is good feedback

Sildid: ,